تاریخ مطلب : پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
کد 100002292

نشست مدیران مناطق و واحدها،معاونین،مدیرعامل سازمانها با سرپرست شهرداری پاکدشت در شورای معاونین امروز

» سرپرست شهرداری پاکدشت تشکیل جلسه شورای معاونین شهرداری را فرصتی مناسب جهت بررسی امور جاری و اجرایی حوزه های مختلف شهرداری ، همپوشانی برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری در بدنه شهرداری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت؛ رضا حسینی در جلسه امروز که با حضور بهزاد داودی مسئول حراست، پیروز نیک پور مسئول بازرسی،رامین بیاتی معاونت توسعه مدیریت و منابع،وحید تاجیک معاونت امور زیربنایی و ترافیک،مدیران مناطق و واحدها، مدیرعامل سازمانها، معاونین و مشاورین حوزه شهردار در محل سالن جلسات شهرداری پاکدشت برگزار گردید بر توسعه همه جانبه در حوزه های مختلف تأکید کرد و بیان داشت: تمامی حوزه های از معاونت عمران، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، فضای سبز و ... از اهمیت ویژه برخودار هستند و ما باید در همه این حوزه ها بهترین عملکرد را داشته باشیم.

🔹حسینی با تأکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی و بدون مجوز، اظهار کرد: توجه به ساخت و سازهای اصولی و ضابطه‌مند براساس قوانین شهرسازی، همراه با حفظ کیفیت سیمای بصری شهر، مدیریت شهری را بر آن داشته تا با قاطعیت بیشتر بر روند ساختمان‌سازی نظارت داشته و از تمامی توان قانونی برای تامین امنیت و آسایش شهروندان و اجرای آرای کمیسیون ماده صد استفاده کند.
🔹در ادامه ، مدیران و معاونین حوزه های مختلف ، گزارشات خود را در خصوص روند اجرایی پروژه های عمرانی  جهت بهره برداری در هفته دولت را ارائه کرده و ضمن بررسی پروژه در خصوص روند وضعیت پروژه ها اعم از سرعت اجرای پروژه و مشکلات احتمالی پیش رو، بر لزوم اجرای سریع پروژه های عمرانی تاکید شد.

🔹در پایان جلسه،  فرامرز مولایی مدیر فرهنگی اجتماعی و ورزشی به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت ها و مشکلات سرای محله ها پرداخت.

🔸💠🔸🔹


🔶💠 روابط عمومی


━━━💠🍃🌸🍃💠━━

🗓هفدهم  خرداد 1403

🔴 با ما همراه باشید از طریق 👇:

🌐shahr-pakdasht.ir
🌐@shahrdari_pakdasht
🌐 https://eitaa.com/shahrdaripakdasht

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت

  • نوشته شده
  • در پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 83