سخن شهردار:

سخن شهردار:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

به فرموده ی مقام معظم رهبری(مد ظل العالی): هیچ چیز فراتراز خدمت صادقانه و پیگیری عالمانه مسوولان، مردم را خوشحال نمی کند و فضای زندگی عمومی را شاد نمی سازد.

 

بارالها توفیقی عطا فرما که غیر از طریق تو قدم برنداریم و جز رضای تو طلب نکنیم، انجام خدمت نعمتی است عظیم که بدون توفیق و خواست الهی مقدور نگردد و موفقیت در انجام کار، مگر در سایه همکاری و همدلی همه شهروندان معزز و همکاران گرامی میسر نباشد.

مدیریت عامل اصلی و حیات بخش هر سازمان و نهادی است و مدیریت شهری در شهرها عهده دار موضوعات مرتبط با حیات شهری است و آن هنگام ایجاد شهری مناسب زندگی حال و آینده شهروندان، در واقع ایجاد شهر پایدار، ماموریت خطیر و الزام آور مدیریت شهری  محسوب می شود.

و این امر محقق نخواهد شد مگر آنکه نگاهی همه جانبه به شهرو شهروندان آن داشته  و به اتکای پتانسیل های موجود انسانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... زیربنای توسعه پایدار شهری را فراهم آورد. امیدواریم در سایه توجهات الهی و حمایت مسئولین و همراهی و همدلی شما همشهریان نجیب،صبور و دلسوز گامهایی موثر و مفید در راستای شکوفایی و رشد توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب تر و ایجاد محیطی با امنیت بیشتر شهروندان عزیز را بردارم.

 

جهت رویت و بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک نمایید